אם הייתם חייזר, מאיזה כוכב הייתם באים?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אם הייתם חייזר, מאיזה כוכב הייתם רוצים לבוא?
מה אתה חושב? ברור שהשמש!
אני לא חייזר!!!!!!
ממממ לא יודע
מה אתם רוצים מימני?
2
אם הייתם חייזר הייתם תוקפים בני אדם?
אבל אני לא חייזר!!!!!!!!
רק את אלה שמעצבנים אותנו..
ברור!!!!!
מה אתם שוב רוצים מימני?
3
אתם אוהבים חום?
ממממ ... כן אני אוהב את החום
יווו! איזה מעצבנים! מה כל כך קשה?! אני לא חייזר!!!!!!!!!!!
מה זאת השאלה הזאת? ברור ש... אולי לא יודע.
מה זה קשור?!
4
אתם חייזריים?
מתי זה גמר?! ולמה נכנסתי לשאלון הזה?!
אני ירוק עם עיניים ענקיות.
מה?...
לא!לא!לא!לא! אני לא חייזרררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי