גאליס או השמיניה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
האם יש לך הוט או יס?
יס, כי זה הכי שווה
הוט
יס אבל אני צופה בתוכניות של הוט במחשב
2
מה השם המועדף עליך?
נעם
יונתן
איה
3
איזו מילה אתה הכי אוהב מהמילים הבאות?
למדא
סליק
מחנה
4
האם אתה מגדיר את עצמך כ"מעריץ"?
כן ברור אני מעריץ את התוכנית שאני אוהב מאוד
לא ממש. אולי קניתי פעם איזה קלמר עם התמונה שלהם
כן, אבל לא באופן משמעותי. אולי פוסטר של השחקנים
5
מה אתה רוצה שיצא לך?
אני לא טיפוס שרואה הרבה תוכניות
גאליס יותר שווים
השמיניה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי