גאליס או השמיניה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
האם יש לך הוט או יס?
יס, כי זה הכי שווה
יס אבל אני צופה בתוכניות של הוט במחשב
הוט
2
מה השם המועדף עליך?
איה
נעם
יונתן
3
איזו מילה אתה הכי אוהב מהמילים הבאות?
מחנה
סליק
למדא
4
האם אתה מגדיר את עצמך כ"מעריץ"?
לא ממש. אולי קניתי פעם איזה קלמר עם התמונה שלהם
כן ברור אני מעריץ את התוכנית שאני אוהב מאוד
כן, אבל לא באופן משמעותי. אולי פוסטר של השחקנים
5
מה אתה רוצה שיצא לך?
השמיניה
אני לא טיפוס שרואה הרבה תוכניות
גאליס יותר שווים
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי