מה הצבע האהוב עליך?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
חברים מתקשרים אליך יום אחד בחופש, ושואלים אותך אם בא לך ללכת לים. מה תענה להם?
בטח! למה לא?
כן!! אני אוהב את הים!!! אבל אולי אני אבוא קצת באיחור כי עד שאני יארגן תיק..
מה ים עכשיו?! אני באמצע המשחק!! מה? כולם באים? אז חכו לי!!
מה עובר עליכם?! ים? אתם רוצים שאני אשרף? אתם רוצים שאני אתייבש? לא רוצה!!!!
ים? אבל איך ניסע? יש לי רעיון! אני ועוד כמה חברים...
ים? סבבה!! מי שבא ברוך הבא! חול, גלים, ושמש גם- איך שאני אוהב ת'ים!
בסדר.
חכו שניה, אני רק הולך לארגן את התיק...
אתה לא כ"כ אוהב את הים, אבל החברים לחצו עליך לבוא, אז...
יאללה לים! עומד להיות ממש כיף!
2
יש בחירות לתפקיד בכיתה, ואתה רוצה להיבחר. כל מועמד צריך להציג את עצמו. איך תציג עצמך? (אם בכלל)
מה זה הדבר המטופש הזה??? למה שאני ירצה להיבחר?!
בחירות רק גורמות למריבות. אני לא אנסה להיבחר.
אני אזרום עם מה שיש, וגם אם לא יבחרו אותי- אני לא אכעס על אף אחד!!
איזה כיף!! בחירות! אני אעשה שלטים שבטח יצאו ממש יפים! עומד להיות כיף!;)
בחירות? לאאאא... אני לא מנסה להיבחר, אבל אני עומד לעזור לחברים שלי... מגיע להם!
אני אנסה להיבחר, ואני ממש מקווה!! ואני שמח בשביל החברים שלי שייבחרו.
אני לא ממש אוהב את כל העיניינים שח הבחירות האלה. הרי בכל מקרה כל אחד בוחר את החברים שלו. אבל אם אני ארצה להתמודד, אני אעשה משהו יפה ומושקע.
אני אחשוב על איזה משהו יצירתי ומקורי.
אני אעשה משהו מצחיק.
אני אעשה משהו עם החומרים שיש לי בבית. מה שיש- הוא סבבה.
3
אמא מבקשת ממך לסדר את הבית. מה תגיד לה?
הכל בשביל אמא;) אני אסדר את הבית ביסודיות.
אני אמציא פטנט מיוחד שיסדר את הבית בשתי שניות!
בסדר. אני לא רוצה להסתכסך איתך, ולכן אני אסדר את הבית...
אם זה משמח אותך=)
טוב;(
אוקיי;)
לפקודתך, המפקדת!
בסדר גמור!!! אבל נראה לי אני אעשה יותר בלאגן מסדר....
אין בעיה! אני רק מסדר והולך לחבר, הבטחתי לו שאני אבוא אליו...
אווווווווווווווווף!!!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי