האם את/ה דומה לי? D: (ילדה חסרת חיים ששמה מיקה :>)
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אוהב/ת אנימה?
האטסונה מיקו נחשב??
ראיתי שתיים שלוש סדרות :>
אנימה זה חיי D:
איכס מהזה?!
2
מה יותר טוב: פיצה או גלידה??
גלידהה
לא יכול/ה להחליט...
שניהם!!!
פיצה
3
מה בעניין מוזיקה?
מוזיקה קלאסית, או מזרחית
פופ של עכשיו
ג'יי פופ, קיי פופ, דאבסטפ, זה הכי טוב!!
מוזיקה של עכשיו ואולי קצת מוזיקה אלקטרונית..
4
אוהב/ת לצייר?
ממש לא!!!
קצת אוהב/ת...
לפעמים מצייר/ת קומיקס או משו
כןןן במיוחד דודל ארט!!
5
טעם אהוב?
חמוץ...
חריףף
מתוק *^*
מלוח!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי