מי אתה מהארי פוטר 5???
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
חלמת שאתה מותקף ע"י אוכל מוות, מה תעשה?
יספר לתאום שלי...!!
מה שהם אמרו...
אני לא יחלום את זה בכלל!!!
אבכה ואספר לאמא...:'(
הייתי מספר לאבא...
גם אני אלך לספר להם...
אני יתחיל לחשוב על החבר שלי שמת לפני שנה...
אלך לספר לחברים שלי...
2
הכנת שיקוי פולימיצי ולקחת בטעות שערה של חתול... מה תעשה?
חתול? מה אתם נורמלים! הרבה יותר מגניב זה שערה של היפוגריף!!!
ואוו! תמיד רציתי ליהיות חתול!
יצורים שכאלה!
לפחות זה לא עכביש..!
אשב במקום סגור ויחכה שהשיקוי יפוג.
חח... מה?
איזה פאדיחה זה יכול ליהיות...
אני אמיץ!
3
חדר הסודות ניפתח שנית. מה תעשה?
זו ההיזדמנות שלי להשמיד אותו!!! מווואההההאהאהאה!!!
שיוו! איזה אקשן! השאלון הזה הולך וניהיה מגניב יותר!!!
אימל'ה! לא רוצה!!!
חייב לישמור על אחותי. שלא תעשה צרות!
חדר הסודות? מה זה?!
אמא! (בכלל לא שיחקתי בסרט הזה...)
חייבים לרדת אליו מייד!
ואוו! חייבים להיזהר! אלך להזהיר את הארי מיד!
4
רחבת על היפוגריף והוא יצא מכלל שליטה...
אני מיומן בזה!!!
ממש ממש ממש מפחיד...
מפחיד...
אני לא מפחד מכלום!!!
כן.. ממש מפחיד...
איזה אקשן!!!!! פרסי לא יאמין כשישמע את זה!!!
מגניב...;)
יאוו! הינה הבית של הארי! זה דיי מפחיד...
5
כל חבריך מוינו לגריפינדור ואתה בריבנקלו..
טוב.. אבא רוצה שאהיה חכמ/ה
אוף! איך אני חננה?
מה? איך אמשיך ת'קרירה שלי! אני חייב ליהיות בסליתרין!
מה? טוב.. לפחות אשכיל עכשיו...
דיי! תפסיקו לאמר ככה!
אוף... אני? מוקף בחננות שמקיפות את המורים שלהם ורוצים חתימה?????
אינמצב!
אוף.. לא רוצה!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי