מי אתם משוברי גלים?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
חבר עוזב אתכם בגלל שלא מסכימים לא להישאר. תעזרו לו?
אני הייתי הכי עוזרת לו אבל אחרי בואו נקווה שלא יציק לי עם רגשי.
אוף זו אשמתי אוף אוף אוף!
אם לי היו עוזרים הייתי ממש אוהב אותם גם אם הם לא יצליחו.
עזבו אותי אני עם השיער שלי לנצח!
אני יעזור לו אם אני לא יהיה עסוקה
ברור אני הייתי עושה הכול לחבר!
ברור שעוזרים לו אז יאללה בלאגן! היי הופה!!!!!
לא יודעת לא כל כך אכפת לי
2
אתה יודע לגלוש.
מי לא כאילו דעעע!!
עזבו אותי מגלישה יש לי פחד של מים. אמאלה מיים אהההה!!!! או שהתשובה שלך תהיה:אני לא יודע לגלוש.
גלישה זה חיים גלישה היא רוח החופש
גלישה זה דבר מדהים.
אני יודעת לגלוש אבל שאני בלחץ או מתרגשת אז אני לא גולשת הכי טוב:)
אוהבת גלישה וזה מאוד כיף ומרגיע
חולה על גלישה
אני מתה על גלישה אבל לא מסכימים לי לגלוש:(
3
האם אתה מסתבך בשקרים אם ההורים לפעמים?
לא ההורים שלי נחמדים אלי!
אין לי הורים!
ההורים שלי לא בארץ.
אולי!
הסתבחתי עם אמא שלי הרכה מאוד אבל היא הסתבחה איתי!
לאאאאא! אין מצב!
לפעמים אבא שלי מעוצבן אבל אני לא מסתבך הרבה
אני לא אבל אחי מסתבך בדברים אחרים לא שקרים!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי