מה אתה הכי אוהב לעשות בחופש הגדול?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
איפה אתה מעדיף לבלות בבית או מחוץ לבית,בחום?
מה הבעיה להדליק מזגן?!
עדיף לצאת לאוויר הפתוח
זה החופש הגדול! צריך לנצל כל רגע,ברור שמחוץ לבית.
לשבת בבית
2
עם מי אתה מעדיף לבלות? משפחה או חברים?
ברור שעם המשפחה!
עם שניהם,לפעמים משפחה ולפעמים חברים.
יש לי את עצמי,מה עוד אני צריך?
חברים,מה יש לי לעשות עם המשפחה?
3
מה אתה מעדיף משלוח פיצה או ארטיקים?
משלוח פיצה יאמי!
ארטיקים לכל הח'ברה שלי
משלוח ארטיק,אפשרי?
ארטיקים בכיף מול הים
4
אתה מדבר עם חברים בווטצאפ?
ברור! כל הזמןןן!
כן,לרוב אני נפגש איתם.
לפעמים .. רוב הזמן אני מחוץ לבית אז אין לי כל כך זמן לדבר...
למה אני צריך את זה? למלא בקרינה את המוח שלי?
5
כמה פעמים נפגשת עם חברים עד עכשיו?
5-10
קשה לספור!
לפעמים הם באים אליי..
0-3
6
מה אתה מעדיף חופש גדול בלי להיפגש עם חברים או לימודים בכיתה עם כל החברים שלך?
אני במילא לא כל כך יוצא מהבית..
חופש בלי חברים?! זה סיוט אם כבר, לימודים..
אני במילא כל היום במחשב!
אין לי מושג , אפשר לגוון בין שניהם?
7
איך היה השאלון?
אין על המחשב בעולם! היה מעולה!
מגניב..מעביר 2 דקות ;)
עלוב!
סבבה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי