איזה חברה את?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
חברה באה עליך והציאה לשחק במונופל איך תגיבי?
סילחה ?! לא! זה הבית שלי אני מחליטה פה׳
אני יגיד לה סבבה כי היא אורחת שלי..
אם אני לא רוצה אני יגיד לה, בפעם הבאה סורי :)
2
מה את אוהבת לעשות אם חברות?
לבלות איתן, וקניות איתן!
לעזור להן ולשחק איתן והעיקר לירקוד!
כלום! מי סם עלהין
3
חברה ביקשה מימך לעתיק במיבחן, מה תגידי לה...
טוב בסדר, אבל בפעם הבאה תילמדי!
לא יפנה עליה, ויגיד למורה!
לא! לא אשמתי שלא למדת!
4
איזה חברה את חושבת שאת?
העוזרת... :)
שאוהבת את כולן...
הטובה והנחמדה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי