מה את (אופי לבנות בלבד)
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
הלכת בקניון אם אמא מה סביר שתקני בסופר פארם
ת הרוב אאני הולכת עם חברות אבלגם עם אמא
משקפיים אולי (אם טת לא צריכה משקפיים תסמני ) +ג'ל נגד חצקונים
חחח קניון אני לא תודה ואם כבר אז אמא קונה לי בסופר פארם משקפיים + ג'ל נגד חצ'קונים
אני הולכת עם חברות אבל ביום ___ אני הלכת עם אמא קבוע ואני אקנה שם פדים (למחזור ) 2 לקים טיפה איפור ווזלין
את תקני שפתון נגד אובש וזלין ופ ואני הולכת הרוב אם אמא ואולי שתי פעמים הלכתי עם חברה לקניון
את האמת אני הולכת חצי חצי (חציי ראשון עם חברות חצי שניי עם אמא) את האמת אולי אודם עדין עדין ושמפו ומשקפי שמש עם חיה חמודה בצד :)
חח אמא ? מי שם עליה רק חברות ואני אקנה שם את כל האיפור וכל הלקים שקיימים טמפונים (למחזור) את כל הכל מלא מסטיקים
2
הוזמנת למסיבה של ילדה מהכיתה מה תעשי
אני הוזמנתי ואני יבוא אבל אני אלך אחרי כמה זמן
חחחח חחחחחחח אני לא באה נשמות ישלי תוכניות אחרות אז סתמו שוושששש
לא הוזמנתי וזה גם לא כלכך בשבילי ...
אני הוזמנתי אבל דחיתי את ההזמנה ...
אני יבוא ואכייף כמה שיותר
אני יבוא אכייף ואת רוב המסיבות אני עושה ואני נהנת כמה שיותר
אני לא באה וגם לא הוזמנתי והיא נתנה לי לחלק את ההזמנות בתמורת 2 שקל
3
בקשר לשאלה הקודמת איך תתלבשי ותתאפרי למסיבה ??
היתי שמה שמלה צמודה צמודה קצרה מאד עים פיטים והיתי שמה את כל האיפור בעולם והיתי מתאפרת מוגזם
אממ לא הוזמנתי אבל היתי לובשת חולצה רגילה וחצאית ארוכה עד הברך ירוקה כזאת ולא התי מתאפרת אבל היתי שמה ג'ל נגד חצקונים וגם שוטפת את השיער שזה לא קורה הרבה
היתי שמה שורט +גופיה יפה היתי מתאפשרת בעצמי מאד יפה לא מוגזם כלכך קמת סומק בורנזר שימר גלוס ואילנר
לא הוזמנתי אבל כשהיה יומהולדת לילדה מהככיתה והיא המינה את כל הכיתה אז לבשתי חולצה משופצת ומכנסיים עד הברך ואיפור חחחחחחח הצחקתם אולי אני ישקיע קצת על ג'ל נגד חצקונים וגם זה לא בטוח
היתי שמה שורט עם חולצה אורירית ויפה /שמלה מההמת שאמא קנתה לי בחול היא בגודל די טוב והיא די קצרה והיתי מקשת מאמא /אחות גדולה שתאפר אותי עדין
אני לא יבוא כי רוב הסיכויים שאני לא ירצה או משהו כזה אבל היתי מתלבשת שימלה קצרה בערך מאד אורירית היא לבנה ויש עליה נקודות שחורות /אפורות/כחולות כהות והיתי מבקשת מאמא שתעשדה לי משהו עם החצקונים אז היא היתה מטבלת בהם ושמה לי איזה חוחר נראלי זה היה איפור או משהו אבל ברור שלא רציתי איפור
אני יבוא אני ילבש שמלה ורודה טיפה עם ציור שלאארנב י ופרח חמוד /חולצה ומכנס יפים שאמא בחרה לי והיתי שמה גלוס ומשהו נצנצי בעניים
4
התאהבת בילד מה תעשי ?
היתי עושה קליק בעצבע והוא שלי ואז מנשקת אותו צרפתית ואונסת לו את הפה
היתי באה אליו והיתי אומרת ואז אם התשובה היא לא אז נותנת לו נשיקה בלחי והולכת ואם כע היתי מביאה ללו נשיקה פצפונה בפה
היתי באה אליו ואומרת אני מאוהבת בך וזה הרגשות שלי ומנשקת אותו נשיקה ארוכה אבל לא צרפתית ומנסה לראות איך זה זורם ואז היתי מחכה לתשובה
היתי שומרת בללב ומדברת עם החברה הכי טובה והיתה נותנת לי עצות
חחחחחח אני התאהבתי חחלא איכס בנים
אממ היתי מותרתתת כי הוא לא היה ששם עליי
היתי נותנת לו רמזים אבל אחרי הרמזים מוותרת
5
את בקניון לאיזה חנות תיכנסי וכמה דברים תקני שם ומה תקני ?
האמת אני יקנה בגדים חמודים יפים שורטים חולות כל מני לקים ואולי פלאפון חדש אם שלי נשבר
לחנות חיות לטף ארנבות ואז לחנות בגדים לקנות חולצות חמודות
לחנות בגדים ואיפור ואני יקנה ממש טיה איזה חולצה יפה אולי שמלה ואודם או גלוס ואולי צללית יפה
לחנות חיות לקנות דגים
לחנות ספרים ולסופר פארם ג'ל נגד חצ'קונים
את כל הקניון נשמה ומאיפה הכסף ? מאמא חחח
אני א הולכת לקניו אבסל פעם אחת היתי ען ספתא וקנינו ספריפ המון המון ספרים
6
מה תעשי אחרי השאלון
לקרוא ספר
לעשות חוברת לחופש הגדול
אני הולכת להישאר במחשב ותוך כדי זה למרוח לק או אודם
לשחק עם הכלב שלי ותוך כדי זה להישאר במחשב
למרוח משחה נגד חצקקונים
לשחק עם החתולי שלי
לרדת אם חברה על בנות בכיתה (על כולם )
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי