האם אתה במיקמק באקולוקו או במוגובי
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
האם אתה אוהב למחזר?
טיפה..
לא
כן
2
נותנים לך לעשות מלא פרצופים במשחק?
לא
מלא!!
טיפה..
3
אתה אוהב לעשות משימות?
מלא משימות אני עושה!!
בכללי יש, אני עושה.
לא המון משימות אבל כן..
4
קורה לך שאתה תנגש במשחק כשאתה הולך לאנשהו?
זה לא קורה לי הרבה..
לפעמים קורה שלי P:
כןןןןןןןןןןן!! זה קורה מלאא
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי