האם אתה אוהב את החופש הגדול?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה אתה אתה עושה ברוב הזמן של החופש?
אני בקייטנה ועושים דברים מגניבים שם...
אני בבית רוב הזמן, ולפעמים אני הולך לים או משהו...
בריכה, ים, פעילויות חברתיות וכאלה...
אני לומד. מתגעגע קצת לבית ספר...
2
אתה אוהב את החופש הגדול?
ככה ככה...
לא. לא כ"כ. האמת שבכלל לא...
כן. לא הכי בעולם אבל...
ברורררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר מי לא?!
3
איזה חופש אתה הכי אוהב בשנה?
מצידי, כולם. רק לא החופש הגדול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
החופש הגדול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כולם, אבל הכי פחות את החופש הגדול...
יש כמה ובינהם החופש הגדול.
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי