איזה סוג ממבר היית בהלקת ויז'ואל קיי?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
איך את/ה מגדיר/ה את סגנון הלבוש שלך?
בהתאם לקונספט ושאר הממברים
מה שילבישו עליי, בתקווה שזה לא ידגיש את מה שלא יפה אצלי
כמה שפחות, ושיהיה צמוד
תלוי, אפשר לשלב בזה פרופס לצחוק עליהם מאחורי הקלעים?
מה זה משנה? כל עוד אני שומר/ת על קשר עין עם הצלם
חצאית/שורטס וכמה שיותר מחמיא
2
איך כל השאר מגיבים כשאת/ה נכנס/ת לחדר?
מטפסים עליי ומחפשים איך להרים לי את השמלה/חצאית
חיוכים, איזו בדיחונת, קשר עין...
תשומת לב מלאה. זה די מחמיא
משום מה, מחייכים ונוגעים לא מעט
מחפשים ישר איך להפוך כל פוזה שלי למשהו שהם ראו באיזה פיפ שואו
מסתכלים עליי ומחכים להתחיל לצחוק
3
האם יכול לצאת מצב שבו שאר הממברז יכריחו אותך להצטלם בצורה שלא תאהב/י?
למה? אפשר להוציא בדיחה פנימית מכל פוזה לא יאה
זה קורה כל הזמן. מה אפשר לעשות?
לא ממש. לרוב, אני זה/זו שמכריח/ה אחרים
לא סביר. אני אסכים להכול
זה לא נקרא "להכריח" אם את/ה מסכים/ה להכול
כן. אבל לומדים לחיות עם זה
4
את/ה ועוד ממבר בתוכנית בידור. שמים לשניכם כיסוי עיניים וגורמים לכם לגעת במשהו בלתי מזוהה. תגובתך?
"מה שזה לא יהיה, בא לי לראות את זה"
"לא בטוח/ה מה זה, אבל אולי עוד כמה שניות יעזרו לי לנחש"
"זה מוזר, אני לא אשקר. אפשר רמז?"
"..בבקשה, לא"
"אהה! מה זה?! תגידו לי שזה לא מה שאני חושב/ת שזה!!"
"אומייגאד, זה זז! אני נשבע/ת שזה זז!"
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי