מה העדה שלך ?? ;)
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
את/ה עצבני/ת?
לא ממש אבל ככה ככה
כן
אממ..לא.
לא.. ככה ניראה לי..
לא כל כך
בערך
כןןןן ,תפסיקו לעצבן אוותי
קצת ;)
כןןן בטרווףף :)
2
מהו צבע העור שלך?
לבן-ורדרד
בהיר
חום
באמצע :)
קצת בהיר
שזוף קצת
לבנבן
שזוף מאוד
באמצע ;)
3
האם את/ה חכמ/ה?
באמצע..:P
כןןןןן :)
כן,קשה לי בעיברית אבל בסדר..
לא ממש ,העיקר העצביםם
כן אבל לא הרבה
כןכן אבל קשה לי בגלל שאני עצבנית..חח
אפשר לומר
כן,אני דיי בסדר
אפשר להגיד..ניראלי..
4
נהנת מהשאלון?
לא :P
כן :)
ע צ ב י ם ! אני בעצבייים
כן ,עצבנתם אותיייייי
כן......
באמצע
בערך
כן, נחמד :)
כן וזהו
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי