באלכם להיות חברים של אנג'ליקה ? XD
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
דיברתם פעם ?
פנדה???? בארור
לא מי זו
לא מכיר/ה
אמ.. כן המון
2
התנשקתם ?
סטוץץץץץץץ
ישלך שפתיים אוח
לא
רק ידידים :/
3
הייתם פעם חברים והיתחרטט שניפרדתם ?
אני אומר לך סטוץץץ
לא היינו חברים רק התנשקנו הרבה
כן מאוד
.-. וואט
4
הייתם פעם לבד ואז סתם אמרת שבאלך חברה?
אחי הייתי איתה בסטוץ ולא רוצה להיות חבר שלה
לא ולאאא
המון
פעם/פעמיים
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי