כמה פעמים אתה משבית את הפייסבוק בשביל תשומת לב ביום?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מי משפיע עליך?
אני על עצמי
המשפחה שלי.
החברים הכי טובים שלי.
כל מי שכתב לי מעל הודעה אחת.
2
האם אתה עושה XD?
בחיים לא!
כן זה הסמיילי האהוב עליי XDDDD
חס וחלילה!
לא!
3
עם מי אתה מדבר?
וואנביז.
פריקים.
מי שמדבר איתי.
אנשים נורמליים.
4
האם אתם חושבים שלהגיד ס קס זה מגניב?
לא, לא בגיל כזה.
ס קס
סתם מנסים להיות קולים
לא
5
האם אתם משנים את המיקום בפייסבוק ואומרים שאתם טסים לניו יורק בשביל צומי?
זה התחביב שלי!
בא לי, אבל לא.
לפעמים
לא, חבל, בסוף זה יתגלה.
6
כמה פעמים אתם אומרים שאתם נועלים את אחותכם בחדר ושותים למרות שאתם לא עושים כלום?
בא לי, אבל לא.
בכלל לא
מלא
לפעמים
7
כשאתם משביתים את הפייסבוק, אתם עוברים לפייס המישני?
כן חח
ברור, איך אשרוד דקה וחצי?!?! וגם הוואנביז לא מכירים את הפייס המישני XDDD
רק כשמשעמם.
לא, הרי בשביל מה השבתתי?
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי