כמה פעמים אתה משבית את הפייסבוק בשביל תשומת לב ביום?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מי משפיע עליך?
כל מי שכתב לי מעל הודעה אחת.
המשפחה שלי.
החברים הכי טובים שלי.
אני על עצמי
2
האם אתה עושה XD?
לא!
חס וחלילה!
כן זה הסמיילי האהוב עליי XDDDD
בחיים לא!
3
עם מי אתה מדבר?
מי שמדבר איתי.
וואנביז.
אנשים נורמליים.
פריקים.
4
האם אתם חושבים שלהגיד ס קס זה מגניב?
לא, לא בגיל כזה.
סתם מנסים להיות קולים
ס קס
לא
5
האם אתם משנים את המיקום בפייסבוק ואומרים שאתם טסים לניו יורק בשביל צומי?
לפעמים
זה התחביב שלי!
בא לי, אבל לא.
לא, חבל, בסוף זה יתגלה.
6
כמה פעמים אתם אומרים שאתם נועלים את אחותכם בחדר ושותים למרות שאתם לא עושים כלום?
בא לי, אבל לא.
בכלל לא
מלא
לפעמים
7
כשאתם משביתים את הפייסבוק, אתם עוברים לפייס המישני?
רק כשמשעמם.
ברור, איך אשרוד דקה וחצי?!?! וגם הוואנביז לא מכירים את הפייס המישני XDDD
לא, הרי בשביל מה השבתתי?
כן חח
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי