האם אתה בדיכאון?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
האם אתה עצוב מכלום?
רק שקורה משו
לפעמים בלילה
הרבה פעמים
2
ישלך לפעמים חשק למות?
לא תמיד..
כן,אבל סתם אומר בצחוק
כן,אני חושב עלזה הרבה
3
האם אתה לפעמים רוצה לחתוך?
אני כבר חותך..
לא מה פתאום
כן..אבל אין לי אומץ
4
אתה אצל פסיכולוג?
לא שונא אותם
כן אבל לא רק בגלל דיכאון סתם לפריקה
לא למה לי?
5
קרה פעם שבכית בלי סיבה?
מלא פעמים
כן אבל מזה קשור?
שאני שומע שיירם עצובים ונזכר בהכל
6
אתה חושב שהשאלון יעזור לך?
כן תודה..
לא הכי
כן
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי