את/ה ילד אקולוקו/מיקמק/מוגובי
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתם אוהבים משימות?
ככה ככה
בקושי
מאוד תמיד עושה
2
אוהבים לעשות באגים?
ממש לא עוד ידווחו עליי!
בטח באגים פריטים זה החיים:)
איך עושים בכלל?
3
אוהבים לעזור?
עם לא בציטים לא ממש
לפעמים
בטח
4
נזהרים ממנהלים?
אף פעם לא ראיתי מנהל הלוואי וכן
נזהר מאוד שלא ירחיק
ממש לא מחפש אותם אפילו!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי