את/ה ילד אקולוקו/מיקמק/מוגובי
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתם אוהבים משימות?
בקושי
ככה ככה
מאוד תמיד עושה
2
אוהבים לעשות באגים?
ממש לא עוד ידווחו עליי!
בטח באגים פריטים זה החיים:)
איך עושים בכלל?
3
אוהבים לעזור?
לפעמים
עם לא בציטים לא ממש
בטח
4
נזהרים ממנהלים?
נזהר מאוד שלא ירחיק
ממש לא מחפש אותם אפילו!
אף פעם לא ראיתי מנהל הלוואי וכן
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי