איזה מוזיקה את אוהבת?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
איזה להקה / זמרים תעדיפי לשמוע?
קונצרטים ושירים ישנים
לנה דל ריי
גרין דיי
דמי לובאטו
2
מה דעתך על המוזיקה החדשה היום?
נחמדה , אבל העדפתי מוזיקה כבדה יותר .
מזעזעת . מוזיקת הנוער של היום זה פשוט עצוב .
מעולה! אני אוהבת את הסגנון של היום .
אחלה , אבל אהבתי את השקטים יותר .
3
באיזה ווליום שומעת את המוזיקה שלך?
משהו באמצע , כמו שהמלחין רצה שישמעו אותה .
בשקט , שלא ייהרסו האוזניים
די חזק אבל לא מדי
פול ווליום! כמה שיותר חזק יותר טוב
4
מה הצבע האהוב עלייך?
אדום , כחול , ירוק ... צבעים שמחים כאלו .
צבעים כהים , בעיקר שחור
גוונים עדינים של חום , וורוד וכו' .
צבעים בהירים , בעיקר לבן
5
במה את מנגנת/תרצי לנגן?
פסנתר
גיטרה
מעדיפה לשיר
גיטרה חשמלית
6
מה את אוהבת לאכול?
פירות וירקות בריאים .
משהו מתוק...
דברים חריפים מאוד
אוכל מהיר כמו מקדונלס , ארומה...
7
איזה ילדה את?
החכמה ה'חנונית'
השקטה
רעה כזאתי *~*
המשוגעת המצחיקה
8
מה תעדיפי ללבוש?
משהו צבעוני ונוח ^.^
סוודרים ודברים 'קרים' כאלו
חולצה , מכנס ארוך וג'קט
בגדים שחורים , קרועים כאלה
9
את אוהבת להיות מוקפת באנשים?
זה די נחמד , אבל יש רגעים שאני חייבת להיות לבד
ברור! אין כמו חברה
הממ.. תלוי מי .
לא , 'חופשי זה לגמרי לבד' שמעת?
10
לנה דל ריי באה לארץ . תלכי?
ברור שכן! אין כמו לנה!
מי? זו לא הזמרת החדשה הנוראית הזאת?
הממ... אני חושבת שלא, אבל יש סיכוי קטן שכן .
כנראה שכן , היא זמרת מעולה
11
איפה את אוהבת לשמוע מוזיקה?
בקונצרטים בעיקר .
באולם גדול וריק עם כמה אנשים שאוהבים את סגנון המוזיקה הזה .
באוזניות , בשקט שלי .
ככה עם חברים במסיבה
12
איזה סרט תעדיפי לראות?
סרטים בסגנון ישן , הקיטשים האלו .
קומדיה
רומנטי
אימה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי