מה אתה? ומה אתה עושה בשעות הפנאי?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
יש לך תחביב?
כן ,איזה מיליון
לא
כן יותר מאחד
כן יש אחד
2
מה התחביב שלך?
אין לי אני שקוע רק במחשבות
ליהיות מחוץ לבית! רגע... זה תחביב?
יש לי הרבה אני לא יכול לפרט...
ברור להרחיב את הידע!
3
המקובל/ת של הכיתה הכי חתיך/ה הזמין אותך למסיבה מה תעשה?
אני עסוק מידי !? ...
לא יכול !בגלל המסיבה המטופשת אני לא יכין שיעורים!
יבוא מילא מה יש לי עוד לעשות ?
ברור!!!! מה זאת השאלה הזאת?מי לא היה בא? הכי כיף!!!
4
שיחקתם פעם טריוויה? מה הציון?
לא , אין לי כוח אם כבר היה 0
עסוק מידי תפסיקו עם השאלות האלה!!
מי משחק בטריוויה? זה כזה פסה ! טוב ניזרום אים הייתי משחק היה לי 50 לא כמו החננות על!
ברור זה המשחק האהוב עלי! קיבלתי ציון145 זה מחונן על!
5
מה אתה עושה כשאתה פנוי?
מה ? הצחקתם אותי אני פנוי?
הולך לקניון /לשחק כדורגל
ברור שלומד ואז ניכנס לבחנים במחשב!!
אני תמיד פנוי ולא עושה כלום
6
מה הספר האהוב עליכם?
אין לי פנאי לספר שמפר!
לא קורא ספר! זה משעמם
ספר על חיים של ילד/ה מקובל/ת
אהההה אנציקלופדית המדע!
7
איך אתם כותבים בכיתה?
מה שיוצא אני מרוצה!
מעצב כל אות לפי הכתיבה הנכונה! אם לא זאת שגיאה!
אה לפעמים רק מעתיק מהלוח.. רק שיש כוח..ויוצא לי מאלף!!!
אה אם אני פנוי? אם ?.!!!!אז כן יצא כתב יפה מאוד כולם אומרים שאני מוכשר!
8
מה אתם אומרים על עצמכם3>?
אין לי מה להגיד
מוכשר אין לי זמן לחשוב עוד!
חברמן/ית ,חתיך/ה ,וברור שהכי מקובל/ת מס' 1 בכיתה!!!
חכם ,חכם ,אוהב ביו כימיה
9
איך ניראה הפלאפון שלכם?
כזה מעפן !הדבקתי עליו כל מה שאפשר..
יש לי גלקסי/חברה לא מוכרת,אבל אני בקושי נוגע בו
אין לי פאלפון אני לא צריך !
הוא ניראה כזה הכי חדש אייפון 5 s עם מגן הכי יקר !נו ברור..$$
10
מה אתם אומרים על השאלון?
מאוד, מאוד מאפיין ילדים שהם לא אני!
מבזבז לי את הזמן שיכולתי לרכוש בו עוד עיסוק!...
מ ש ע מ ם ! ! !
קול !!! אני תמיד זורם עם שאלונים,במיוחד כזה!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי