האם את/ה אוטאקו?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
כמה אנימות ראית?
כל כך הרבה שהפסקתי לספור מזמן!
5-10 אנימות
1 ומטה (כלומר 0)
עד 3 בערך
2
הכנת פעם קוספליי?
התנסיתי כמה פעמים והיה ממש כיף
כל כנס קוספליי אחר עד שאכין לכולם!!!!
מה זה?
להתחפש בפורים זה נחשב?
3
הולך לכנסים?
יש לזה כנסים?
אמא"י שולטים!!!!
הייתי פעם באירוע כזה!
כן, כבר הלכתי לכמה
4
כמה סוגים של אנימה ראית?
כמה סוגים, אני נצמד לאחד במיוחד
לא הרבה...
ראיתי דרגון בול ובקוגן!
כל ז'אנר שיש
5
האם תרצה לבקר/לחיות ביפן כשתהיה גדול?
חלום חיי לחיות ביפן
אני אסע לטיול ארוך ואולי אגור שם קצת :)
נשמע אחלה
אני ארצה לבקר שם
6
ראית סרטי אנימה?
בואנה יש לזה גם סרטים?
טוטורו, המסע המופלא, הלקחנים ועוד כל מיני קלאסיקות וסרטים אחרים זה שלמות!
ראיתי כמה כאלה והיה ממש נחמד
ראיתי אחד כשהייתי קטן
7
האם את/ה אוהב/ת אוכל יפני?
קצת מידי פעם
איכסססס
כן זה מאוד טעים
מת/ה על זה!!!!!!
8
איך את/ה מגדיר/ה את עצמך?
לא תימצאו מישהו יותר אוטאקו ממני
אוטאקו לא מושלם, אבל אני עוד אהיה כזה יום אחד!
אני לא קשור/ה לנושא הזה בכלל...
אוטאקו חובבן/ית כזה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי