מה את/ה הכי אוהב לאכול?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
עשית בדיקת דם לאחרונה, מה הסיקו ממך?
שיש לי אחלה דם
יש לי דם מלא בשניצלים.
אבוקדו.
2
אם היית בקייטרינג...
הייתי אוכל סלט.
הייתי אוכל את הקטשופ.
הייתי אוכל שניצלים.
3
אם היו נותנים לך שתייה..
מים
הייתי בוחר במיץ
קוקה קולה בדם אחשלו!
4
האם אתה צמחוני?
אני טבעוני, די להרג החיות!
בשררר זה לחיים גבררררררר
צמחוני, אכן אכן.
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי