את ואחותך תמיד מסתדרות בינכן?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
יש תחרות בין האחיות?
מי מדבר איתה בכלל?
תלוי במה .. חחחח
ברוווור על כל דבר !
נראלךך? אנחנו מבינות תמיד אחת את השניייה..
2
עוקבת אחריה לכל מקום?!
מה אני שפוטה שלה?
ברור היא לוקחת אותי למקומות הכי שווים.. כאילו..
לא לכל מקום תלוי זה מעניין או לא?
אין לי אחות מקסימום אם אימא שלי ..חחח
3
את אוהבת טבע?
לא ממש...
כן אני אוהבת לחקור ולטפס על עצים..
כןןןןן .. מחר אני הולכת ליער אם אבא שלי.. איזה כיף יהיהה..
נראלכם אם כל הזוחלים והנמלים האלה ממש לא....
4
אתן ישנות בחדרים נפרדים?!
לא אנחנו ישנות באותה מיטה עם החתולה שלנו מיצי..
אני ישנה עם אמא ואבא עדיין..חחח
יש לי חדר לבד אבל עם באים קרובי משפחה אני צריכה לישון עם אחותי לא נורא ...
נראלכם אני יעשה הכל כדי לא לשמוע את הנחירות שלה..!!
5
מחלקות את המטלות שווה בשווה?
אמא מנקה לי הכללל!
אני לא מתה על לנקות אבל מה לעשות... צריך קצת להתחלק
ברוור שאנחנו שוטפות כלים אז אני מסבנת והיא שוטפת מגניב לא?!
אני לא מנקה היא מנקה הכל חיחיחי...
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי