איך אני ביום ההולדת?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
חברה באה למסיבה בלי מתנה.. איך תגיבי?
לא נורא, תביאי מתי שאת רוצה או שלא תביאי בכלל העיקר שבאת להינות!!!!
לכי מיד!!!!! תגובתי.
טריקת דלת ברור!!!!
בי!!!
2
לא באים למסיבה
אאאאאאאאאאהההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
ששווננאא אותם!!!!
לא נורא, יש שנה הבאה...
לא בא למסיבה שלהם!
3
בריקודים... איך תרקדי?
עם החברים
ללאא ררווקקדד!!!!!!!!
עם אבא ומתעלם מכולם!
ררראאאררר!!!!!!!!
4
כיבוד?
הנה אני אלך להביא ולחלק לכולכם
שם!!
לכו לא הבטחתי כיבוד במסיבה!!!!!
לכו מכאן
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי