איך אתם עם בשר??
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתם אוהבים בשר?
לא! מה פתאום! מסכנות החיות אנחנו גם לא אוכלים חלב ביצים דגים ודבש!
לפעמים אנחנו אוכלים בשר
כן
לאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!
כןןןןןן. זה מה שאנחנו הכי אוהבים לאכול
2
לכבוד יום ההולדת של אבא יצאתם לחגוג במסעדת בשרים. אתם.......
לא אוכלים שם כלום!!!1
אוכלים לפחות 2 סטייקים
לא אוכלים כלום ויוצאים החוצה!!!!!!!!!!!!!!!
אולי נאכל פרגיות
נאכל .אבל רק לכבוד יום ההולדת.
3
מה אתם לא אוכלים?
אוכלים כמעט הכל
לפעמים לא מתחשק לנו בשר
בשר דגים חלב ביצים ודבש
בשר
לא תמיד אוכלים בשר
4
מה תאכלו לארוחת צהריים?
סטייק/כדורי בשר/ספגטי בולונז/עוף
שניצל/עוף ופירה
גבינה,חביתה ושניצל סויה (טבעול)
שניצל סויה (טבעול) וטופו
בדרך כלל אורז ולפעמים שניצל
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי