מי את מפרוייקט הלהקה 2 (לבנות)
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
את יודעת לרקוד יפה?
אני מסתדרת...
בסדר אבל לא רקדתי כבר איזה 12 שנה
כן...למרות שאף פעם לא עשיתי את זה במסגרת
ככה ככה קשה אבל מתאמנים
אני ממש אוהבת לרקוד...אני רוקדת סבבה
2
את מי את הכי אוהבת?
סתיו האודם הסגלגל שלה מזה מושלם...כמוה
הילי וניב היפים
רוית הסמיילי של מתחם האימונים
אור, מה זה היופי הזה
אביגל אי אפשר שלא היא מושלמת
3
את מי את הכי שונאת בבית?
יונתן
הכי פחות התחברתי לעמרי
ליאם
יונתן
יונתן
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי