מי את מפרוייקט הלהקה 2 (לבנות)
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
את יודעת לרקוד יפה?
אני מסתדרת...
ככה ככה קשה אבל מתאמנים
אני ממש אוהבת לרקוד...אני רוקדת סבבה
בסדר אבל לא רקדתי כבר איזה 12 שנה
כן...למרות שאף פעם לא עשיתי את זה במסגרת
2
את מי את הכי אוהבת?
אביגל אי אפשר שלא היא מושלמת
הילי וניב היפים
סתיו האודם הסגלגל שלה מזה מושלם...כמוה
אור, מה זה היופי הזה
רוית הסמיילי של מתחם האימונים
3
את מי את הכי שונאת בבית?
ליאם
יונתן
יונתן
יונתן
הכי פחות התחברתי לעמרי
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי