שאלון למשועממים
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
למה אתם עונים על השאלון הזה ?
סתם כי באלי
כי באמת משעממם לי
2
בטלוויזיה יש לכם הוט או יס ?
יס
הוט
3
איזה צבע אתם אוהבים ?
אדום/כתום/צהוב/ירוק
כחול/סגול/ורוד
4
את/ה בן או בת ?
בן
בת
5
אתם מכירים את בלה ת'ורן ?
כן
לא
6
טוב פה זה השלב שמתחילים לחפור אז על כל דבר תסמנו כן, אוקי ?
כן
בסדר
7
אתם סימנתם כן על השאלה הקודמת ?..
כן
נו ברור
8
אל תשקרו לי !!!!! אתם באמת סימנתם כן ?!
טוב טוב !! אני מודה אני לא באמת סימנתי כן !!
כן...
9
כן ?
כן
לא
10
לא ?
לא
כן
11
טוב זה השלב שאפשר להפסיק לסמן כן על כל דבר
אוקי
תודה לאל !!
12
אם יש לכם יס בטלוויזיה אתם רואים רקדניות קטנות ?
לא, אינלי מושג מה זה
כן
13
לפני שעניתם על השאלון הזה אתם ראיתם מה התאריך היום ?
כן
לא...
14
אם אוהבים עוגיות ג'ינג'ר ?
לא !! איכססס
כן
15
יש לכם מחשב נייד או מחשב רגיל ?
נייד
רגיל
16
אתם יצאתם מהארץ מתישהו ?
לא
כן
17
בקשר לשאלה על רקדניות קטנות אם אתם לא רואים את זה אתם חייבים לראות !!
לא ממש באלי...
נו ברור !! סדרה מהממת !!
18
יש לכם פפיונים ?
לאאאאא !! איכסססס !! אני בן !!!
כן ! די הרבה !
19
איך היה השאלון ?
חופר !! נמאס לי אני לא עונה על שאלונים יותר !!!!!!
טיפה חופר אבל נחמד
20
טוב זאת השאלה האחרונה אז... מה אתם מעדיפים גלידה או ארטיק ?
ארטיק
גלידה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי