אם קיבלת כרטיסים למופע של החממה איך הייתי מגיבה
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אם היית פוגשת את גאיה שליטא כץ ( אלה לי) איך היית מגיבה?
מבקשת חתימה אבל לא משתגעת
צורחת כמו לא יודעת מה
נראה לכם שזה מעניין אותי
2
אם היית מקבלת סיור מאחורי הקלעים של החממה איך היית מגיבה?
אוקיי מאבדת הכרה עד שנגיע
סבבה אבל אני הולכת רק כי אני רוצה לדעת איך מצלמים סידרה
אוקיי בורחת ברגע הראשון
3
ראיתם כל פרק של החממה
אני זוכרת את כולם בעל פה
עזבו אותי בשקט יש לי גאליס
אני ראיתי אבל לא את כולם
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי