העם את מקובלת? ואיך את מרגישה עם זה
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
העם יש לך ידידים קרובים?
הרבה! ודוגרי, יש כאלה שהיו רוצים.
לא, אין לי ממש קרובים. ועם כן, יש כזה של היי ביי.
בטח! יש לי בין 2-4 שהם קרובים, וכך גם לחברותיי
יש לי ידידים, אבל בעיקר יש לי אחד טוב ממש. שהוא באמת קרוב אלי..
2
תאמת, כמה חברות יש לך?
ישלי בסביבות 4 5 קרובות. אנחנו חבורה שכזו.. וכל השאר מנסות להיתקרב
יש לי 2 ממש קרובות. אבל זהן, אני מסתפקת בזה.
את האמת, יש לי הרבה. אך יש לי בין1-3 שהן קרובות אליי מאוד.
יש לי הרבה. הרבה מאוד חברות. כרגע בלי את ממש קרובה, אבל הרבה חברות.
3
כמה חברים היו לך?
לא היו לי. אבל זה לא ממש משנה לי וחשוב לי כל כך.
היו לי 4+. אני לא יודעת עם זה היה רציני ממש, אבל אהבתי אותם.
היה לי קשר רציני עם אחד, והשאר רגיל. אבל היו לי 3-5
היו לי בין0-2. וזו לא בושה.. כי בגיל הזה אין כזה דבר קשיים רציניים.
4
מה הקשר הכי קצר שלך עם חבר שלך?
יום עד חמישה ימים. אחרת זה נחשב ניצול לדעתי.
לא היה לי חבר עדיין, אבל עם היה לי אז יותר מיומיים כי אחרת זו לא אהבה אמיתית
משהו בסביבות שבועיים.
חצי שעה עד יום היה הקשר הכי קצר שלי.
5
את האמת, הצעת פעם למשהו חברות?
ממש לא! זה פתטי מבחינתי. בנים צריכים להציע לבנות.
לא, מעולם לא הצעתי. אבל עם אני ממש יאהב משהו, אני לא אתבייש.
לא. אני חושבת שבנים צריכים להציע לבנות
כן. אני מאמינה שיש שוויון בין הבנים לבנות.
6
לדעתך, עם היה "סולם מקובלות", רק את האמת, איזה מקום את היית בו??
ראשון והbff שלי שני. ולא צריך להיתבייש בזה..
1-3. זה מה אני חושבת, אבל אני לא באמת יכולה לדעת.
3-4. זה הרמה שמתאימה לי.
5-7. זה לא כזה חשוב לי, אך הייתי שמחה להיות יותר.
7
לדעתך, יופי קובע ברמת מקובלות?
לא. אני מודה שאני לא הכי יפייפיה , אבל אני בכל זאת מקובלת, ולא צריך להתבייש בזה.
כן. אבל זה ממש לא צריך להיות ככה, וא חשוב לי ממש להיות יפה.
כן. חשוב לי להיות יפה, אך לדעתי זה לא מה שצריך לקבוע.
כן!. לדעתי יופי זה חשוב. טיפוח זה מאוד חשוב, ואחר כך הסחיפה.
8
לדעתך, ילדות מלאות/נמוכות יכולות להיות מקובלות בכיתתכם?
כן!. יכול להיות להם אופי סוחף .
ממש לא. גם אני חושבת ש"מלכת הכיתה" צריכה להיות ממש יפה. ככה זה בימים שלנו..
לא. הייתי מאוד רוצה שכן, אבל עם את האמת, בכיתה שלנו לא יקבלו את זה
לא. הכיתה שלי לא תקבל את זה, ואני זורמת
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי