העם את מקובלת? ואיך את מרגישה עם זה
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
העם יש לך ידידים קרובים?
הרבה! ודוגרי, יש כאלה שהיו רוצים.
בטח! יש לי בין 2-4 שהם קרובים, וכך גם לחברותיי
לא, אין לי ממש קרובים. ועם כן, יש כזה של היי ביי.
יש לי ידידים, אבל בעיקר יש לי אחד טוב ממש. שהוא באמת קרוב אלי..
2
תאמת, כמה חברות יש לך?
ישלי בסביבות 4 5 קרובות. אנחנו חבורה שכזו.. וכל השאר מנסות להיתקרב
יש לי הרבה. הרבה מאוד חברות. כרגע בלי את ממש קרובה, אבל הרבה חברות.
את האמת, יש לי הרבה. אך יש לי בין1-3 שהן קרובות אליי מאוד.
יש לי 2 ממש קרובות. אבל זהן, אני מסתפקת בזה.
3
כמה חברים היו לך?
היו לי בין0-2. וזו לא בושה.. כי בגיל הזה אין כזה דבר קשיים רציניים.
לא היו לי. אבל זה לא ממש משנה לי וחשוב לי כל כך.
היו לי 4+. אני לא יודעת עם זה היה רציני ממש, אבל אהבתי אותם.
היה לי קשר רציני עם אחד, והשאר רגיל. אבל היו לי 3-5
4
מה הקשר הכי קצר שלך עם חבר שלך?
יום עד חמישה ימים. אחרת זה נחשב ניצול לדעתי.
משהו בסביבות שבועיים.
חצי שעה עד יום היה הקשר הכי קצר שלי.
לא היה לי חבר עדיין, אבל עם היה לי אז יותר מיומיים כי אחרת זו לא אהבה אמיתית
5
את האמת, הצעת פעם למשהו חברות?
לא. אני חושבת שבנים צריכים להציע לבנות
כן. אני מאמינה שיש שוויון בין הבנים לבנות.
ממש לא! זה פתטי מבחינתי. בנים צריכים להציע לבנות.
לא, מעולם לא הצעתי. אבל עם אני ממש יאהב משהו, אני לא אתבייש.
6
לדעתך, עם היה "סולם מקובלות", רק את האמת, איזה מקום את היית בו??
5-7. זה לא כזה חשוב לי, אך הייתי שמחה להיות יותר.
1-3. זה מה אני חושבת, אבל אני לא באמת יכולה לדעת.
3-4. זה הרמה שמתאימה לי.
ראשון והbff שלי שני. ולא צריך להיתבייש בזה..
7
לדעתך, יופי קובע ברמת מקובלות?
לא. אני מודה שאני לא הכי יפייפיה , אבל אני בכל זאת מקובלת, ולא צריך להתבייש בזה.
כן. חשוב לי להיות יפה, אך לדעתי זה לא מה שצריך לקבוע.
כן. אבל זה ממש לא צריך להיות ככה, וא חשוב לי ממש להיות יפה.
כן!. לדעתי יופי זה חשוב. טיפוח זה מאוד חשוב, ואחר כך הסחיפה.
8
לדעתך, ילדות מלאות/נמוכות יכולות להיות מקובלות בכיתתכם?
לא. הייתי מאוד רוצה שכן, אבל עם את האמת, בכיתה שלנו לא יקבלו את זה
לא. הכיתה שלי לא תקבל את זה, ואני זורמת
כן!. יכול להיות להם אופי סוחף .
ממש לא. גם אני חושבת ש"מלכת הכיתה" צריכה להיות ממש יפה. ככה זה בימים שלנו..
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי