מי אתם מהחברים שלי
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מי אתה חושב שאתה מפה?
אני אדיר בספורט והכי גבוה בכיתה
אני דיי רגוע מתי שצריך אבל מתי שמותר לי אני צורח לכל עבר
אני מאוד אנרגטי,אני נהנה מהחיים ואוהבבב לנג'ס!
אני חחחחווווללללה על בית''ר ירושלים!
אני אוהב לימודים וגם חולה על מיניונים
אני די רגיש בחלק מהמיכרים וחלק חושבים שאני פשוט מפונק אבל זה פשוט אני...
2
האם אתה יודע לתמוך בחברך
להגיד ת'אמת?לא
כן מאוד
גם לא יודע
גם לא
לא ממש
כן מאוד
3
כמה אתה אוכל בדרך כלל
גם אני אוכל בממוצע אך מאוד ספורטיבי
אני אוכל ממש קצת בגלל שיש לי רטלין
אני אלרגי לגלוטן ולכן אני אוכל די קצת
בממוצע,אבל אני עושה מלא ספורט וונשאר ממש רזה!
אאני אוכל דווקא די הרבה
גם אם רטלין
4
ולסיכום:איך היה השאלון
next! (הבא בתור)
לא יודע
סבבי! (:
גם סבבי!(:
אממממ... נחמד
נחמד
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי