האם אני מתומתם(השאלון בזכר אבל הוא גם לבנותתתת)
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
איך כותבים נסתר(כמו בשיעור לשון)?
או
מה????
הוא
2
למה נכנסת לכאן?
כי אני רוצה לבדוק את עצמי...!!!!!
כי חבר שלי אמר לי שאני מתומתם אז אני מוכיח לו שאני לו!!!!
מה????
3
שמת לב למשהו מוזר?
יש כאן שגיאת כתיב!!! כותבים מטומתם!!!אתה מטומתם!!!
יש כאן שגיאת כתיב!!! כותבים מתומתמ!!!!אתה מתומתמ!!!
יש כאן שגיאת כתיב!!! כותבים מטומטם!!!אתה מטומטם!!!
4
איך היה השאלון?
מתומתמ!!!!!
אתה מטומטם!!!זה שאלון מטומטם!!!לא הצלחתי לבחון את עצמי מרוב הטמטום של השאלון!!!
דיייייייייייייייי!!!!!!!!כמה שאלות?!?!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי