את טאמבלר גירל?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
יש לך מצלמה מקצועית? (קנון וזהה..)
כן
זה היה נחמד אם יהיה לי
לא ואילו היה לי הייתי מנפצת אותתהה
יש ואני לא משתמשת
היה לי
לא
הלוואאאאייי אמןן
2
את מצלמת את עצמך בתדירות גבוהה?
הלוואי והיה לי איךך
לא
כל שבוע 4 תמונות..
כל יום 5 תמונות
היית מתה שאני אצלם תעצמי.
מי צריך יותר מ6 בחודש?
כןןןן 24 שעות ביממה
3
מה יש לך: טאמבלר, ווי הרט איט, אינסטה, פייסבוק.
2 חסרים..
אנסתי תמחשב.
כולם (:
אחד חסר אבל.. למי יש כוח לפתוח
אין
אחד חסר.. הלכתי לפתוחח
יש אבל לא נכנסתת
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי