מה את/ה יותר אוהב גאליס או החממה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אם יש שידור מיוחד של גאליס והחממה באותו הזמן מה את/ה תיראה/תיראי
עובר/ת מערוץ לערוץ
ברור שהחממה
לא יודע/ת אני אולי אחרי חברה תגיד לי מה היה בגאליס
גאליס זה הנשמה שלי ברור שאני יראה גאליס
חבר/ה תגיד לי מה היה בחממה
2
איזה שחקנים משחקים יותר טוב החממה או גאליס?
החממה אבל כאילו גם גאליס משחקים יפה
ברור שהחממה הם הכי טובים בעולם אני מת/ה על גאיה שליטא כץ
גאלייס מתה על אליאנה ותובל
גאליס הם כאילו בקצת יותר טובים אבל גם החממה טובים
שניהם באותו מידה שניהם התאמנו על התפקידים
3
את אוהבת החממה
לאאא איכסההההה
כן אני אוהבת החממה
כן קצת
לא לא מתחברת כל כך אבל קצת רואה
ברור זה הכי שווה אברררררר
4
איך היה השאלון?
בסדר מה אני יגיד
אחלה באחלה
סבבה
סבבי בבי
כאילו לא משהו מיוחד
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי