למה אתה מתחפש בפורים?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתה אוהב אנשים?
ברור אני בן אדם טווב
במיוחד כאלה עם חלוקים
כן כי אני חמודיי
לא איכ רק את עצמי
2
מה את/ה אומר/ת על בובה??
אני אוהב לבדוק אם הן בסדר
בובות הן חמודות מאוד!!!
בובות הן טובות
לאא זה מגעייילל אותי מה אני בן שנה??
3
היית רוצה כנפיים??
לאאא אבל חלוק כןןן
כןןן
כןןןן אדומות כאללהה
כע זה חמווד...
4
מה היית לובש??
חלווווווקק הכי יפההה
חולצה עם ילדה עם סוומק עלייה ברורר
חולצה עם פייסס
בגדייים אדווומיייםם
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי