למה אתה מתחפש בפורים?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתה אוהב אנשים?
כן כי אני חמודיי
לא איכ רק את עצמי
במיוחד כאלה עם חלוקים
ברור אני בן אדם טווב
2
מה את/ה אומר/ת על בובה??
בובות הן טובות
אני אוהב לבדוק אם הן בסדר
בובות הן חמודות מאוד!!!
לאא זה מגעייילל אותי מה אני בן שנה??
3
היית רוצה כנפיים??
כע זה חמווד...
כןןן
לאאא אבל חלוק כןןן
כןןןן אדומות כאללהה
4
מה היית לובש??
חלווווווקק הכי יפההה
בגדייים אדווומיייםם
חולצה עם ילדה עם סוומק עלייה ברורר
חולצה עם פייסס
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי