האם אתם חרשנים?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מכינים שיעורי בית?
כן ברור! ואני אפילו עושה עוד עמודים כדי לאתגר את עצמי!
מה? למה נראלך? מי עושה שיעורים? מה אני חרשן?
כן, מה לעשות אני חייב
לפעמים, מתי שיוצא, כאילו לא תמיד יש לי כוח
כן אני תמיד עושה
2
קיבלתם 70 במבחן, מה תעשו?
אוף, אני ממש אתבאס ואולי אבכה קצת, התכוננתי למבחן הזה ודווקא הלך לי טוב
לאאאאאאא אני התכוננתי שבועות למבחן הזה אין מצב! אני אתחיל לבכות ואני אנסה לשכנע את המורה לעשות מבחן חוזר
אבין שזה קורה לפעמים ולא נורא זה לא סוף העולם, אולי אני קצת אתבאס
מכפת לי מי מסתכל על הציונים שלי?! אני אסתיר מההורים והכל יהיה בסדר
70 זה סבבה, זה עובר, גם ככה לא ממש התכוננתי למבחן הזה
3
מתכוננים למבחנים?
מי מתכונן למבחנים? יש לי חיים בחוץ ביג דיל אני אקבל 50
כן, תמיד!! שבועות לפני!! גם אם אני יודע טוב את החומר! אין מצב שאני לא אקבל 100!!!!
כן, כמה ימים קודם, חשוב לי להצליח
אני מתכונן יום- יומיים לפני כדי לחזור על החומר
שתי דקות יום לפני רק כדי להראות להורים שהתכוננתי
4
מה אתה עושה בשיעורים?
משתתף, תמיד! אני תמיד מעתיק מהלוח ומוסיף לדיוני הכיתה!
מפריע ומתחצף למורה זה כיף!!! ואני גם מדבר עם הזה שליידי
מקשיב ומעתיק מהלוח, לפעמים אני קצת מצייר כדי להעביר תזמן
מקשיב בשיעור ומעתיק מהלוח, מצביע פה ושם
מצייר כל השיעור ולא מעתיק מהלוח, מישהו כבר יעביר לי את החומר
5
מה אתה עושה כשאתה מגיע הביתה?
אוכל, ורואה טלויזיה ותוך כדי שיעורים ואז בלילה אני מתכונן למבחן
אוכל ואחרי זה לימודים (כאילו שיעורים, מבחנים וכאלה) ואם יש לי זמן אני רואה קצת טלויזיה
שיעורים! ואני מתכונן למבחן הבא ולזה שאחריו, אני מעדיף לא לאכול כי זה מבזבז את הזמן שלי בלימודים
אוכל ואז טלויזיה ומחשב ואז אני שוב זולל ונפגש עם חברים
אוכל ואז רואה טלויזיה ואם ישלי כוח אז שיעורים
6
מתחנף למורים?
כן סתם כי באלי שיעלו לי תציון
לא ממש, לפעמים היי וביי סתם מנימוס
ממש לא! אני אפילו מעליב אותם ויורד עליהם זה כיף
ברור! זה ממש חשוב לי שהם יאהבו אותי בשביל שיתנו לי ציונים טובים
לא, אני לא ממש מדבר איתם, הם כולה מורים שלי
7
אתה נחשב לחכם?
ממש לא ולא אכפת לי אז אני אכשל מה כבר יקרה?!
כן, ברוב המבחנים 100 ואם לא הולך לי אז 95, פה ושם מקבלים יותר ממני ואז הילדים האלה מאושרים
לא, אבל רוב המבחנים שלי הם מעל 70 אז זה לא כלכך נורא
ברור!! בכל המבחנים 100 וכולם רוצים לקבל יותר ממני ולא הולך להם
בערך... כאילו רוב המבחנים שלי מעל 90 ומחשיבים אותי כחכם
8
נניח קיבלתם 100 במבחן, בזכות מה זה?
בזכות זה שהתכוננתי שבועות והתמדתי!!
קודם אני אקבל מעל 70 ואז נדבר
בזכות זה שאני חכם וזה הולך לי בקלות
בזכות מזל. רק מזל.
בזכות זה שאני יחסית חכם והתכוננתי כמה ימים
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי