האם אתם חרשנים?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מכינים שיעורי בית?
כן, מה לעשות אני חייב
לפעמים, מתי שיוצא, כאילו לא תמיד יש לי כוח
מה? למה נראלך? מי עושה שיעורים? מה אני חרשן?
כן ברור! ואני אפילו עושה עוד עמודים כדי לאתגר את עצמי!
כן אני תמיד עושה
2
קיבלתם 70 במבחן, מה תעשו?
לאאאאאאא אני התכוננתי שבועות למבחן הזה אין מצב! אני אתחיל לבכות ואני אנסה לשכנע את המורה לעשות מבחן חוזר
אבין שזה קורה לפעמים ולא נורא זה לא סוף העולם, אולי אני קצת אתבאס
אוף, אני ממש אתבאס ואולי אבכה קצת, התכוננתי למבחן הזה ודווקא הלך לי טוב
70 זה סבבה, זה עובר, גם ככה לא ממש התכוננתי למבחן הזה
מכפת לי מי מסתכל על הציונים שלי?! אני אסתיר מההורים והכל יהיה בסדר
3
מתכוננים למבחנים?
כן, כמה ימים קודם, חשוב לי להצליח
מי מתכונן למבחנים? יש לי חיים בחוץ ביג דיל אני אקבל 50
שתי דקות יום לפני רק כדי להראות להורים שהתכוננתי
כן, תמיד!! שבועות לפני!! גם אם אני יודע טוב את החומר! אין מצב שאני לא אקבל 100!!!!
אני מתכונן יום- יומיים לפני כדי לחזור על החומר
4
מה אתה עושה בשיעורים?
מקשיב ומעתיק מהלוח, לפעמים אני קצת מצייר כדי להעביר תזמן
משתתף, תמיד! אני תמיד מעתיק מהלוח ומוסיף לדיוני הכיתה!
מצייר כל השיעור ולא מעתיק מהלוח, מישהו כבר יעביר לי את החומר
מקשיב בשיעור ומעתיק מהלוח, מצביע פה ושם
מפריע ומתחצף למורה זה כיף!!! ואני גם מדבר עם הזה שליידי
5
מה אתה עושה כשאתה מגיע הביתה?
אוכל, ורואה טלויזיה ותוך כדי שיעורים ואז בלילה אני מתכונן למבחן
אוכל ואז טלויזיה ומחשב ואז אני שוב זולל ונפגש עם חברים
אוכל ואחרי זה לימודים (כאילו שיעורים, מבחנים וכאלה) ואם יש לי זמן אני רואה קצת טלויזיה
אוכל ואז רואה טלויזיה ואם ישלי כוח אז שיעורים
שיעורים! ואני מתכונן למבחן הבא ולזה שאחריו, אני מעדיף לא לאכול כי זה מבזבז את הזמן שלי בלימודים
6
מתחנף למורים?
לא, אני לא ממש מדבר איתם, הם כולה מורים שלי
כן סתם כי באלי שיעלו לי תציון
לא ממש, לפעמים היי וביי סתם מנימוס
ברור! זה ממש חשוב לי שהם יאהבו אותי בשביל שיתנו לי ציונים טובים
ממש לא! אני אפילו מעליב אותם ויורד עליהם זה כיף
7
אתה נחשב לחכם?
בערך... כאילו רוב המבחנים שלי מעל 90 ומחשיבים אותי כחכם
לא, אבל רוב המבחנים שלי הם מעל 70 אז זה לא כלכך נורא
ברור!! בכל המבחנים 100 וכולם רוצים לקבל יותר ממני ולא הולך להם
כן, ברוב המבחנים 100 ואם לא הולך לי אז 95, פה ושם מקבלים יותר ממני ואז הילדים האלה מאושרים
ממש לא ולא אכפת לי אז אני אכשל מה כבר יקרה?!
8
נניח קיבלתם 100 במבחן, בזכות מה זה?
בזכות מזל. רק מזל.
בזכות זה שהתכוננתי שבועות והתמדתי!!
בזכות זה שאני חכם וזה הולך לי בקלות
בזכות זה שאני יחסית חכם והתכוננתי כמה ימים
קודם אני אקבל מעל 70 ואז נדבר
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי