מי אתה ממשחקי הרעב התלקחות?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה אתה אוהב לעשות?
לאפות
לראות מוות של נערים
לאכול קוביות סוכר
לשתות
להתגנדר
לירות בחץ וקשת
לקלל...
2
אם מישהו היה עומד למות והיית מציל אותו,מי זה היה?
כל מי שאדריך
אחותי
בטח לא את סנואו...
חהחהחהחה אני? להציל מישהו?
הפאה שלי!!!
כול אחד
אהבתי
3
מאכל אהוב...
עוגיות מעוטרות
גלידת וניל עם ציפוי תות נוזלי ושוקולד
משהו חריף
צלי כבש עם שזיפים מיובשים
לא משנה מה העיקר שיהיה עם איזה "דרינק"
קוביית סוכר
לחם
4
מהי החיה האהובה עליך?
ציפור עורבן חקיין
חזיר
פודל מקושט בפפיונים
לא אוהב חיות....
כלבים טורפים
ארנב
דג
5
סנטרים למעלה חיוך על הפנים!
נראה לכם?
די תפסיקי...
מה? למה?
אוקיי...
איך אני יכולה?
נכון!
אבל ילד עוד לא מעט במשחקי הרעב...
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי