לבנות בלבד האם את מתאימה ל: https://www.facebook.com/pages/Girls-%D7%91%D7%A0%D7
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
יש לך פייסבוק?
כן.. יש לי..!! נחמד..
כן! ברור!! כאילו דההה (מכורה) אעעאעאעאעאע
יש לי ואני לא נכנסת.. / אין לי
2
מה התוכנית האהובה עליך
לא יודעת.. נראה לי שתוכנית באנגלית..
ג א ל י ס יש עוד אבל בעיקר גאליס
אחר...
3
את מכירה את שירן סנדל?
שירן סנדל? אולי שמעתי.. לא זוכרת!
שמעתי עליה.. וראיתי אותה בכמה תוכניות.. נחמדה
אעאעאעאעאאעאעאעאעאעאעאע ב ר ו ר שירן היא אהבת חיי!! מ ו ש ל מ ת
4
איך היה לדעתך השאלון
נחמדון...
------ אין לי כל כך מושג.. ------
חמודדד מאוד האהבתי
5
מה את עושה הכי הרבה? (מהרשימה)
רואה טליווזיה, קוראת, באה לחברות ועוד...
נפגשת עם חברות , הולכת לתנועת נוער, לצופים ועוד..
נחה, במחשב, רואהה טליווזיה, מכינה צמידי גומילום ועוד...
6
במילה אחת.. איך מתארים אותך?
חמודה
חייכנית
יפה
7
את תיקחי את התשובה בסוף השאלון ברצינות?
כן... אני עושה שאלונים בעיקר בגלל התשובה הסופית
סוג של, אני אקרא אותה ומה שאני יעשה איתה אחר כך.. תלוי הבתשובה
לא... לא אכפת לי מדעות של אחרים עלי!!
8
הצבע האהוב עליך הוא....
אחר..
יש מלא!! סגול טוריקיז ירוק לבן אדום צהוב ורוד כחול הכל!!
גווני הים, ירוק, טוריקז, משהו רגוע...
9
יש לך טלפון?
כן, טלפון חמוד כזה.. לא כל כך שווה אבל נחמד
כן!! יש לי אייפון/ גאלקסי הכי שווה ונדיר אשששששש
לא מרשים לי :( :( :( :( אוףףף
10
מה מרגיע אותך?
לתרוק דלתות לשמוע מוזיקה משהו מקפיץ כזה...
לראות טלווזיה, לשחק טניס לצאת לריצה כל מה שלא צריך לחשוב בו
לקרוא, להתקלח לישון ובקיצור לנוח
11
מי האיידול שלך?
דמי סלינה 1D וכ'
אין לי אידול, לדעתי זה בזבוז!! (למי שעונה ככה: גם לדעתי זה בזבוז!! :) )
כוכבי גאליס!!!
12
עם היית מוצאת ארנק עם 1000 שקל ת.ז וכ'., מה היית עושה?
מחפשת את הבעלים שלו
לא נוגעת, אם אני יקח יכול להיות שהבעלים יחזור כדאי לחפש ולא ימצא :(
לוקחת קצת ואז מחפשת את הבעלים
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי