תפוצ'יפס אקסטרה קראנץ!
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה הטעם הכי טוב?
חריף
כל הטעמים שאפשר!!
חריף חמוץ
ברביקיו
חמוץ
טעם טבעי
פיצה
2
מה החטיף הכי טוב?
ביסלי
דוריטוס
במבה
שוש
שושים שוקולד
תפוצ'יפס אקסטרה קראנץ'
תפוצ'יפס
3
גודל שקית :גדולה/קטנה/בינונית עדיפה...
גדולה
בינונית וחצי
בינונית
גדולה וענקית!!!
השקית הקראנצ'ית
הקטנות שיש בהם 10-20
תלוי איזה חטיף...
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי