האם אתם קמצנים?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתם יותר בקטע של רע או טוב?
אני גם וגם ביחד..
אני אקשני כזה ורע!
יש לי קטעים רעים יותר.
אני בקטע טוב
אני זה אני <>
אני בקטע הכי הכי מצויין וטוב:)
2
עהככככככ
בבעב
עבבבבבבבב
בע
ככבעההבכ
בבעב
עבבבבבבב
3
עבבבבבבבבבבבב
בבבבבבבבבבבבבבבבבבב
הב
הב
הנ
בבבבבבבבבבבב
בבבבבבב
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי