מי אתם מהחממה 2 ?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
יש לכם תחרות בכדורסל ארצית בעוד יומיים , מה תעשו ?
זה לא חשוב לי ! אני אלך ללמוד ולרוא ספרים :)
אתקן דברים :(
אשחק לי בלואי :)
אודיע לכולם !!
לא העשה כלום ^__^
כול היום להתאמן ורק להתאמן!
2
חבר-חברה שלכם לקחו לכם משהו בלי רשות , מה תעשו ?
את מי זה מעניין ? אני מאחר לאימון !
לא העשה כלום
אקח מהם משהו עם רשות
אצעק אליהם ואקח להם גם דברים בלי רשות !
אבקש מהם לא לחזור על זה
אשלח להם הודעה בלואי
3
אמרו לכם שאתם נראים טוב היום , מה תגידו בחזרה ?
אחמ אחמ , תודה :)
כן ממש ..
תודה גם את-אתה !
חחחחח ! לא רק אני !
בו נתכתב בלואי !
את-אתה מוזר- מוזרה !
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי